הבועה

עיתון בית הספר הדמוקרטי ברנדיס, חדרה

ראיון בלעדי עם עכן מאת אבינועם סופר

ראיון בלעדי עם עכן מאת אבינועם סופר

images

כאן העיתונאי המהולל אבינועם סופר בראיון בלעדי עם עכן, דקות ספורות לפני מותו.

ש: איך אתה מרגיש דקות ספורות לפני מותך?

ת: אני מרגיש רע בגלל שאני משאיר שלוש בנות ואת אשתי לבד.  וגם ששלושים ושש אנשים נהרגו בגללי. אני לא אזכה לראות את הארץ שלנו ואני לא אוכל לראות את הבית שאקבל בארץ ישראל.

ש: אתה מפחד למות?

ת: כן אני מפחד מהכאב כי לא הולכים לערוף לי את הראש הולכים לסקול אותי באבנים. זה יהיה מוות כואב.

ש: למה עשית את זה??? למה לקחת מהחרם???

ת: כי זה שווה ערך וחשבתי שלא צריך להשאיר שם את הכסף ואת הזהב. לא עמדתי בפיתוי וגם הייתי צריך מעיל חדש.

ש: אתה מצטער?

ת: לא, כי אם היינו משאירים שם את הדברים הם היו נהרסים, נשרפים. לא חבל?

ש: מה הבקשה האחרונה שלך?

ת: אחרי מותי תדאגו לשלוש בנותי היתומות.

מכאן לקחו את עכן לשדה והרגו אותו. בני ישראל סקלו אותו באבנים. המקום ניקרא עמק עכור כי טמא את עם ישראל.

להשאיר תגובה

מידע

ערך זה פורסם ב-7 במרץ 2017 על ידי ב-כללי, כתבה.
